Saturday, January 28, 2017

Orang over sensitif

Assalam , sorry weyh post ni membuat aku pun tersensitip dengan orang over sensitip.

Entah macam mana life aku yang free from outsiders intruders , tiba-tiba tersempit dengan bugs, semuanya disebabkan oleh orang yang over sensitip. Mari baca luahan aku. Dia suruh aku hati-hati dengan kata-kata, peduli apa, ni bLog aku, diri aku, lau takleyh terima, better u bLah je.

Kebangangan melayan orang over sensitif, takleyh melawak kat dia,

why on earth wujud orang macam tu, cam hape je rasa biLa kita meLawak je pun,
lepas tu terasa tahap beruang, pastu mengata kita mengarut-ngarut, lepas tu back up diri dengan org len . what the?

Hey kau, sumpah lah aku menyesal layan kau, apatah lagi sebut pasal kau dekat mcg group . Demi ALLAH, sampai mati aku malas la nak kawan dengan org macam tu. Org yang macam kau, x berapa matter aku.

Sumpah bosan nak faham orang cam kau. Dah kenapa nak terasa dengan aku? aku bukannya sapa-sapa pun bagi kau, dah kau mmg jenis terasa tahap beruang, sO tak kisah lah aku sapa pun, kau tetap akan terasa .

aLahai labu, tak penah jumpa orang camni, yang lebih teruknya, nak kena melayan plak, woi apa kes? pompuan layan lelaki, tak boleh kot xda ikatan hoho, layan perasaan dia pun takleyh sebenarnya, sO ?

No comments:

Post a Comment