Sunday, June 1, 2014

tak perlu kenal

-Kalo aku nak start sesuatu conversation, kena ada aku dan orang tu sahaja, kalo ada orang ke-3 tambahan org ke-3 tu banyak mulut, mmg tak jalan apa yang aku nak cakap.

-I like serious conversation, tapi aku akan wat lawak secara mendatar, otak org tu akan process apa aku cakap then baru dia gelak, tapi kena pastikan hanya ada aku dan orang tu, tak leyh org len menyemak.

-aku suka org y sama fikrah dgn aku, sebab aku lebih suka berborak ttg apa yg bermain dalam otak aku, 
dan orang tu faham fikrah tu dan dapat masuk conversation tu dgn aku.

-aku syg adik I mia sebab dia jenis mengendeng kat aku, haha, aku masuk dgn org yg jenis suka mengendeng kat aku, and dorang okay je aku jenis kayu haha. 

-den jenis tak gelak kalo lawak tu tak klakar, like typical women dia akan gelak terbahak sebab kelakar, tapi ak tak gelak sebab tak klakar.

-aku jenis tak layan org suka ngacau, 

haa kau rasa? 

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/06/kelebihan-orang-pendiamjom-baca.html
http://ligakampung.com/blog/hidup-seorang-pendiam/

kalo nak masuk, jangan buat lawak, nanti krik krik ak tak layan.

No comments:

Post a Comment