Wednesday, August 3, 2011

makan

kenapa? biasa la tu.. kalo aku tak suka makan benda tu, maka aku TAKKAN makan... aku BENCI ar orang yg paksa-paksa aku makan nie.. please ar.. dengar cakap aku, ak taknak, taknak la.. ape hak ko nak paksa-paksa.. wat sakit jiwa aku ja..

you bad! sakit hati kot.. it was more terrible than before. i can't stand... JGN PAKSA AKU MAKAN... ak tak brapa sangat ayam ni.. seketul pun belum tentu habis kecuali aku suka kepak n paha ayam.. lagi suka SAMBAL.. KENTANG SAMBAL. AYAM MASAK MERAH.. pedas2 sambal ni mmg menambat selera aku... boley sampai TIGA kali aku tambah.. yg lain kurang.. kuah2 kurang.

TAPI, ak makan je semua2, takkan la aku nak cakap yg aku tak suka time makan tuh, kurang ajar namanya tuh.Lagi satu, kalo dah suka mkanan tu mmg ak tak stop.. terutama coklat2 n sandwich2 Jordan.. samapai satu tahap berat badan naik brapa kg, time tu baru ak sdar dan kurangkan makan haha..

yg penting, blogger ni mcam fitnah betul la.. semua rahsia nak bagitahu, cam privacy diri sendiri yg patutnye tak penting bagi tau semua keluar.
contoh: my favourite food is keowteow. perlu ke heboh satu dunia?? mcam saja nak cri publisiti biar sume orang tahu... huhu.. that's why i'm struggling to leave off blogger.

No comments:

Post a Comment