Monday, September 15, 2014

Hand break punya pasal

Assalam...

Semalam KeReTa Cikgu yang mengajar aku rosak temperature high terbakOr hangus sehari sebelom ajor aku..

Pastu guna KereTa lain cikgu tu pakai untuk ajar aku..

Bila kereta kancil lain, dapat kereTa TUA; HanD BreAk dia ketat giler huhu...
sampaikan cikgu kata dalam situasi camni ekau pakai lah kedua-dua tangan untuk turunkan brEak Tangan itu ketika ujian bukit..

Patot la Lengan Kiri aku sakit bangun pagi hari ni sb semalam ak terkandas di bukit tak lepas nak turunkan hand break..

cikgu kata nanti test JPJ pakai reTa lain-lain.. pandai2 la ekau hidup.. last kelas cikgu suruh try viva.

Sorry sb membebel dlm post ni sb aku rasa kelas2 yg lepas takda la terOk ngat rasa letih ka sakit ka.. ini perot, lengan, paha..

sian ye awok ni.. bagai nak rak aku menekan brEak Tangan itu..
Btw cikgu ckap itu antara punca calon2 gagal test, dapat kereta mcm tut tut.. teeeetttt...

Walau apa pun alasannya, lulus tetap lulus begitulah sebaliknya..

Google

No comments:

Post a Comment