Saturday, September 3, 2011

hijrah hidup masa kecil

assalam, hehe hijrah la sangat..

^Kalau nak tahu saya pernah duduk dekat Kg Baru,Jln Raja Abdullah masa kecik dulu,
^pastuh Taman Dagang, Ampang sampai umur 5 tahun 1997..
^Next kitaowang pindah kg Kuala Kubu Road rumah atuk dan
^seterusnya tinggal di pekan Kuala Kubu Bharu selepas kejadian rumah atuk terbakar pada 1999....
^Sememangnye ak brsyukur duk sini, Tak tahu lah apa aku jadi sekarang kalo terus duk kat Ampang tuh, haha..parent dulu keja kt HBKL.

Saje nek cerita menda yg ak ingat masa dok Tmn Dagang, Ampang.. yg ak ingat duk umah pangsa dan brkawan dgn anak jiran 2 orang, along dan Sabrina. Kitaowang makan buah ceri yg kecik tuh, aku kecil lagi tak pandai pnjat pkok, dowang yg panjat pkok ceri tu.. Haa, ak ingat ak adik bradik duk umah penjaga, anas masa tu kecik agi.. Aku ingat keadaan dalam rumah aku, aku jatuhkan sabun dlm lubang jamban haha..

Main kat taman permainan,, wah, indahnya.. seandainya masa itu kembali semula, inginku memiliki lebih dari itu... hidup masa kecik2 dulu sgt best!!!

No comments:

Post a Comment