Monday, June 27, 2011

haPPY bDAY tO me.. ((19))

Salam, 28 jun nie ulangtahun kelahiranku.... aku dilahirkan pada 28 JUN 1992.. di hospital Kuala Lumpur dan menetap di Kuala Kubu Bharu, Selangor. ak suka dengan 28 jun sbb ak rasa sesuai sangat dgan aku, haha mmg la sbb tarikh bday sendiri..

sesungguhnya, umurku 19 tahun dipenuhi di bumi Irbid, Jordan. Berjalan berulang alik ke kuliah di Yarmouk University.. Dalam perjalanan pulang singgah mahal(kedai) beli jajan untuk diri sendiri haha, kadang ice-cream al-maklum la cuaca panas sekarang musim soifi(panas) or summer..

Gambar kat atas merupakan ucapan birthday untuk diri sendiri, di tulis di dalam diary... setiap tahun aku tulis dalam diary tau. haha. apa yg aku tulis??:
1)'my birthday at summer'
2)'يوم ملادي في الصيفي'
3)'سنة حلوة!!'
4)'ALia SakinaH'

Menulis diary adalah satu kepuasan bagi diriku, sangat best! aku suka tulis menda2 menarik sepanjang aku di Jordan, nanti bila dah tua ak nak baca mesti aku rindu gilerss.. stakat ni, aku ada 1 diary form4, 1 diary form5, 1 diary PLKN, 1 diary sem1&sem2.. skunk tgah go on summer sem diary.. paling best diary PLKN mmg penuh dgan illustrasi, swear tak tipu.. masa start tulis diary tuh ak dah pikir dah mesti nanti aku akan rindu giler, dan sememangnya dah 30 bulan mninggalkan masih terkenang2 bestnye hidup PLKN!!

ak kena byakkan amal kebajikan n amal ibadah, amin..

No comments:

Post a Comment