Tuesday, May 10, 2011

adikku sayang

Salam, adikku sayang..
lama tak ketemu,
tidak kusangka mmg tiada jodoh kita ketemu untuk kali terakhirnya di dunia ini,
ku tatap gambar2 mu, baru ku sedar yg adikku comeyl...hehe, kalo dah besar ayu adikku ini..
pandaaii... dapat full mark math, dapat hadiah cikgu kasi..
sungguh, merinduimu,, sungguh, hatiku meronta,
aku amat menyayangimu, tiada sapa dapat mengetahui isi hati ini..
aku tak sanggup, aku redha.. ak gembira engkau diselamatkan oleh-NYA dari fitnah dunia,,,
ya Allah.... ak tak kuat sebenarnya, tapi Engkau arRahim.. aku sedang tabah, sedang kuat..
aaaa!!! sayang adikk.. adiiikkk... nana..... sayaangg..... sangaat.... aku sempat mengusap rambutmu dan melihatmu dgn penuh kasih semasa adik sedang tidur, pada malam terakhir aku berada di Malaysia.. tiada kusangka itu kali terakhir aku dapat mengusap dirimu... sayangku, ak sungguh merinduimu.. adik bongsuku.. damailah engkau di sana, dan sedang berbahagia dgn teman sebaya dirimu.. tabahkan hatiku ya Allah..

No comments:

Post a Comment