Tuesday, April 5, 2011

tak ley dah.

aa..!!! tak ley tahan dah.. aa!!! tak ley da tahan apa yg aku simpan dalam hati ini.. aaaa!!! Aku mmg suka pendam or simpan apa2 saja, terutama kalo menda tu agak boley mengganggu atau menyebabkan org terasa aty.. menda tu remeh jew.. tadak kaitan dengan isu besar... tapi aku tak suka!!!! aku tak ley wat pape..... aku rasa bahagia jer kalo aku dapat citer kat org lain, tapi demi kemaslahatan terpaksa ar pendam sampai bila pun aku tak tau.... mmg manyak menda aku tak suka sebenarnye, kalo kat tempat khas ley ar marah2 depa kan? tapi kat sini tak ley!! aku tak suka wey, serius, TAK BOLEH.... aaaa... ada jlan penyelesaiannye, tapi aku still kena bersabar sbb belom masanya lagi... fuuhhh... sorry ar, u'll never understand me, yaa, mybe ego, but i don't think so.. just the way of something that i don't like, and i can't scold it..... huuuu.... isbiri, innallahha ma'as sobirin... aku terpaksa tulis... nanti aku padam balik pos ni hahah...

No comments:

Post a Comment