Wednesday, August 20, 2014

Senyum


------
K fine aku kena senyum,
sb senyum itu charity?
-------

k fine! fine! :-l
-------
:-)
-----

Saturday, August 16, 2014

Ujian KpP 01

Assalam...

Institut Memandu Kenderaan Akademi P.S Samy Sdn. Bhd.

Ujian Bahagian 1

dengan membaca buku ``Soalan dan Jawapan Kurikulum Pendidikan Pemandu``
anda mampu tuk melakukannya..

tapi den xdapat buku tu time ceramah 6 jam.
nak pegi exam baru dapat, terOs la baca buku kecik tu, exam start 12:30 pm,
ak sampai 9:30 am.

sbelom exam ulang kaji dgn pengajar tuuu.

nak exam ikot no giliran yg akan diberikan, jenuh la nak menunggunya kalo no giliran ekau no jauh2.
komputer nya dalam 8 bijik ja.. orang nak exam sampai 100 orang...

sekali exam 1/2 jam sorang paling lama 45 minit masa peruntukan.. better makan nasik dulu kat kantin sementara nak tunggu org yg masuk exam dulu habis..

Friday, August 15, 2014

Cuaca mendung


assaalam, pagi ni bangun hujan maaa~~!!

mendung ja,

cuaca boleh mem pengaruhi emosi kot..

contohnya cuaca panas terik kat arab sana tu haa menyebabkan arab suka mengamuk, hehe..

-------------------

so pagi ni mendung marilah berdoa (hujan ini mmbawa rahmat) dan mencari kerja...
------
cilok words - Setiap apapun pekerjaan kita, maka berusahalah untuk menjadi berkat bagi orang-orang yang dilayani.


Thursday, August 14, 2014

Salad sihat

Assalamualaikum, salam kesejahteraan ke atas kamu !

Memakan sayuran atas dasar khasiat dan kebaikan
bukan atas dasar sedap or whatsoever~

Bahan2nya:

*rebus dan potong dulu. 
-Carrot
-BrokoLi
*potong 
-tomato
-jeruk zaitun hitam -I beli kat Jordan hari tu okay
-daun sup tapi mcm bukan daun sup rupa sama
Fish chip, Salad, Mashed potato
*letak 
-garam
-lemon diperah
- minyak zaitun
-sebuk lado hitam

Saturday, August 9, 2014

Letihnya

xda tukang kemas, ada benda lain yg aku lebih suka buat dari mengemas, tapi kena jugak kemas rumah , sbb ad tukang sepah, tukang bising, tukang pemalas, segala2nya ada.

takpe kalo letih rest dulu, pastu ...
Tuhan tahu..

Erm, jgn suruh aku makan macam2.. kalo ak nak ak amek, perOt ni bukan nye besar walaupun kantung perot tu boleh mengembang.

Kita tido sat..

padahal letih sebab seharian kat P.S Samy kursus pkOL
9am-4:30pm..

Pastu solat zohor kat surau dia di timur hujung dunia jauh betOL, dah tu kantin dia belah barat.

Masa solat tu ado la y dok jadi imam ngan makmum sorang , bagoih la.. yang lain tak pegi solat pu  aku tengok.. semayang balim rumah agaknya.. biasa la ko nak expect dorang ape?
aku pun dah besor takdo laa nak pelik ngat.

tido sat ngatok, 10:47pm

oh btw, baru I perasan pms la.. the pre-menstrual syndrome..

Tuesday, August 5, 2014

sewa


Cepat la nak sewa bibik,
aku dah semakin kurus x cukOp tenaga haha..

okay dah daftar belajar memandu,
aww cuak erw basic cam ape jew~