Thursday, June 12, 2014

Diari hati pada convo day

Sakinah
<---- Ini dia awek scorer!! Bergambar bersama FatiN Syahirah cGPa mumtaz~~


Hanum dan Alia
Di sini ana nak cakap, bahawasanya ana sayang Hanum hehe..
selamat jalan Hanum, nanti bila dah lama tak jumpa, adakah masih osem conversation kita mcm kita kenal selama 4 tahun ni?? I dont know Hanum... :|


Random--- 

 EQ (Emotional Quotient) that measures "emotional intelligence" is the ability to identify, assess, and control the emotions of oneself, of others, and of groups 
                  
IQ ( Intelligence Quotient)  It refers to a measure of a person's intelligence as indicated by different standardised tests.

The IQ scores have been shown to be associated with such factors as morbidity and mortality, parental social status, and to a substantial degree, parental IQ.



ALLAH jua lah yang membuka pintu hati hamba-hamba NYA..
: )

Tuesday, June 10, 2014

Study sampai muntah


Setakat pening, demam, batok, selsema, tak sihat, kurus kering, murong, passive, lonely, meraung, menangis, meroyan, termenung, stress ni sume apa lah sangat........

sepatotnye kena study sampai muntAh barulah result jadi excellent. haha.

ye sila belajar sampai muntah-muntah, baru jadi orang hebat..

Ini adalah peringatan untuk budak bukan genius.

study
muntah

Cara mengatasi masalah jerawat


Caranya ialah.........

Menjaga kebersihan diri, ni basic thing la..

Ada banyak faktor jerawat:

1) Antaranya cuaca panas, haa bab ni memang lah tidak dapat dielakkan..
kepada Tuhan sahaja ekau berserah,
-dalam bas pulang dari Aqobah panas gilo nak mam***, naik jerawat tu yang best tu..

2) Faktor genetic? yup.. kalo ekau x nak anak ekau ad jerawat kawin ngan org muka licin haha. apakah ?

Berbalik kepada menjaga kebersihan:

1) Jangan sentuh muka dengan tangan yg kotor.
2) Kalo rasa macam muka tu dah tahap too much dirts,or oily cuci la pakai pencuci face. Letak pelembap free oil water based.

Nasihat:
-Biasanya orang2 yang ada masalah kulit muka ni antara jalan penyelesaian yang penting adalah rajin,
kalo malas memang tak dapat den nak tolong.


-Sila dapatkan nasihat pakar untuk maklumat lebih lanjut.
this link is helpful http://www.drhasseenah.com/v1/

------------------------------------------------------------

Monday, June 9, 2014

Senyuman untuk kamoo



ALHAMDULILLAH, 
gambar ni saya simpan masa 1st year ketika bertarung jiwa meneruskan kehidupan yg dirasakan jauh lagi perjalanan untuk menghabiskan pengajian.. in sya ALLAH this thursday is my turn 


abang2 n kakak2 2011 kot

Saturday, June 7, 2014

Cerita lama

Tahun 2008.. :)


http://www.youtube.com/watch?v=TFBqlZxciCk

--------------------------------------------------------


Kuih ketayap

Ganti puase, wat 
kuih melaka
kuih ketayap
keropok leko. 
good girl~~

Tuesday, June 3, 2014